Public Relations

Każda firma prowadzi działania public relations, niezależnie od tego, czy jest świadoma tego faktu. Jako zespół profesjonalistów wspieramy instytucje w przygotowaniu planu, wdrożeniu oraz realizacji spójnej strategii komunikacji. Pomagamy w zarządzaniu wizerunkiem, relacjami oraz kryzysami. Wspólnie budujemy zaufanie do marki oraz jej produktów. Pozycjonujemy ją na rynku, lobbujemy na jej rzecz wśród wszystkich grup interesariuszy, a także monitorujemy opinie na jej temat. Prowadzimy działania z zakresu media relations, dostarczając dziennikarzom rzetelnych informacji na temat firmy oraz jej oferty.

Media i Public Relations

Efektywna współpraca z mediami to podstawa skutecznej komunikacji z grupami interesu. Nie pozostawiamy tego obszaru przypadkowi, lecz działamy zgodnie z przemyślaną strategią, unikalną dla każdego klienta. Nie traktujemy portali, prasy, radia czy telewizji jak nośników reklamowych, lecz wykorzystujemy je do prowadzenia dialogu. Pozostając w synergii z klientem, przekazujemy sprawdzone i wartościowe informacje.

Przez lata udało nam się nawiązać trwałe relacje z dziennikarzami z największych mediów biznesowych w Polsce.

PR korporacyjny

Skutecznie zarządzamy wizerunkiem firm i instytucji. W komunikacji uwzględniamy wszystkich odbiorców z otoczenia przedsiębiorstwa. Nie skupiamy się tylko na jego klientach, lecz sięgamy dalej. Dbamy przy tym o wysoką wartość merytoryczną prowadzonych działań. Wierzymy, że wyłącznie takie podejście pozwala osiągnąć przewagę nad konkurencją.

PR produktowy 

Strategiczne podejście do wizerunku marki czy produktu to kluczowy element jego budowy w dłuższej perspektywie. Od wprowadzenia na rynek, czy też relaunch produktu, po sytuacje kryzysowe zapewniamy kompleksowe wsparcie z zakresu PR-u produktowego. Pozycjonujemy produkty oraz dbamy o ich pozytywny i spójny wizerunek. Prowadzimy regularny monitoring oraz audyty, również w odniesieniu do działań konkurencji, które pomagają nam ciągłym udoskonalaniu strategii komunikacji. Ściśle współpracujemy z mediami w zakresie testów, odpowiedzi na zapytania czy też publikacje informacji prasowych.

PR wewnętrzny

Działania public relations to nie tylko dobre relacje z mediami, istotne są również inne grupy z otoczenia firmy. Jedną z nich są jej pracownicy. To jaki wizerunek przedsiębiorstwo ma w ich oczach przekłada się bezpośrednio na jakość pracy. Stawiamy na obustronną komunikację, w której firma aktywnie wsłuchuje się w głosy swoich pracowników i odpowiada na ich potrzeby. Wykorzystujemy do tego szereg narzędzi, jak np. cykliczne newslettery, spotkania informacyjne czy intranet. Doradzamy oraz pomagamy w organizowaniu eventów. Wspieramy podczas komunikowania zmian, a także opracowujemy programy aktywizacji pracowników.

PR kryzysowy

W dobie mediów społecznościowych oraz dziennikarstwa obywatelskiego prawdopodobieństwo wystąpienie kryzysu wizerunkowego jest większe, niż kiedykolwiek wcześniej. Konsumenci oraz inne osoby z otoczenia firmy dysponują narzędziami, które pozwalają w łatwy i szybki sposób na dotarcie do opinii publicznej. Chcą zapobiec takim sytuacjom stawiany na zapobieganie oraz identyfikowanie zagrożeń na wczesnych etapie. Tworzymy również scenariusze postępowania na wypadek zaistnienia kryzysu oraz ściśle współpracujemy z dziennikarzami oraz innymi grupami interesu w przypadku jego wystąpienia.